Onze trainingen bereiden je voor op hoe klantcontact er in de nabije toekomst uit zal zien. De modulaire opbouw van de StrateX-trainingen maakt het mogelijk om je eigen training volledig op maat vorm te geven.
Bij StrateX bieden we praktijkgerichte trainingen die zoveel mogelijk op maat worden gemaakt. Dankzij onze uitgebreide ervaring met serviceorganisaties in diverse sectoren kennen we de valkuilen en weten we precies wat een organisatie nodig heeft om medewerkers en hun omgeving te verbeteren.
Onze trainingen zijn volledig afgestemd op de praktijk. We begrijpen als geen ander dat leren begint op de werkvloer. Daarom bieden we naast onze trainingen ook coaching-on-the-job en terugkomdagen aan. Ontdek onze trainingen en zet de volgende stap in je professionele ontwikkeling.
StrateX is gespecialiseerd in trainingen voor serviceorganisaties, met een sterke focus op klantcontact, kwaliteitsmanagement en competentietrainingen.
Onze WFM-experts leveren dagelijks hun bijdrage aan klantcontactcentra door het hele land. Hierdoor zitten we boven op de laatste ontwikkelingen, die direct een plek krijgen in onze trainingen.
Grote trends als digitalisering, duurzaamheid en diversiteit hebben een grote invloed op serviceorganisaties. Thuiswerken neemt toe, werknemers vragen om meer flexibiliteit en autonomie. De trainingen van StrateX bereiden je voor op hoe klantcontact er in de nabije toekomst uit zal zien.
Iedereen heeft zijn eigen leerbehoefte. De modulaire opbouw van de StrateX-trainingen maakt het mogelijk om je eigen training volledig op maat vorm te geven. Onze trainingen zijn een mix van klassikale lessen en e-learnings. Tijdens de lessen op locatie doe je samen met vakgenoten praktijkoefeningen en leer je van en met elkaar. Thuis volg je op je eigen tempo de e-learning modules. Zo past een training altijd in jouw drukke agenda.
De trainingen van StrateX richten zich niet alleen op één functie of één aspect van het werken in een serviceorganisatie. De medewerker is immers onderdeel van een groter geheel. Daarom is het belangrijk dat medewerkers inzien wat hun rol is binnen het geheel.
We besteden aandacht aan zaken als motivatie, werkvormen en autonomie, zodat medewerkers een complete professional kunnen zijn. Ontdek de mogelijkheden van StrateX trainingen en investeer in je mensen en je organisatie. Samen maken we van jouw serviceorganisatie een succes.
Wil je meer weten over onze trainingen? Neem gerust contact op met Paul Likumahau of Aziza Al Habase om te bespreken wat wij van StrateX voor je kunnen betekenen.