Trainingen op Maat

Onze trainingen bereiden je voor op hoe klantcontact er in de nabije toekomst uit zal zien. De modulaire opbouw van de StrateX-trainingen maakt het mogelijk om je eigen training volledig op maat vorm te geven.

Neem contact op

StrateX Trainingen

Bij StrateX bieden we praktijkgerichte trainingen die zoveel mogelijk op maat worden gemaakt. Dankzij onze uitgebreide ervaring met serviceorganisaties in diverse sectoren kennen we de valkuilen en weten we precies wat een organisatie nodig heeft om medewerkers en hun omgeving te verbeteren.

Praktijkgericht en op maat

Onze trainingen zijn volledig afgestemd op de praktijk. We begrijpen als geen ander dat leren begint op de werkvloer. Daarom bieden we naast onze trainingen ook coaching-on-the-job en terugkomdagen aan. Ontdek onze trainingen en zet de volgende stap in je professionele ontwikkeling.  

StrateX is gespecialiseerd in trainingen voor serviceorganisaties, met een sterke focus op klantcontact, kwaliteitsmanagement en competentietrainingen.  

Onze WFM-experts leveren dagelijks hun bijdrage aan klantcontactcentra door het hele land. Hierdoor zitten we boven op de laatste ontwikkelingen, die direct een plek krijgen in onze trainingen.  

Toekomstgericht klantcontact

Grote trends als digitalisering, duurzaamheid en diversiteit hebben een grote invloed op serviceorganisaties. Thuiswerken neemt toe, werknemers vragen om meer flexibiliteit en autonomie. De trainingen van StrateX bereiden je voor op hoe klantcontact er in de nabije toekomst uit zal zien.  

Op jouw manier, op jouw tempo: Mix en match naar behoefte

Iedereen heeft zijn eigen leerbehoefte. De modulaire opbouw van de StrateX-trainingen maakt het mogelijk om je eigen training volledig op maat vorm te geven. Onze trainingen zijn een mix van klassikale lessen en e-learnings. Tijdens de lessen op locatie doe je samen met vakgenoten praktijkoefeningen en leer je van en met elkaar. Thuis volg je op je eigen tempo de e-learning modules. Zo past een training altijd in jouw drukke agenda.

Modulaire Workforce Management trainingen

Module Forecasting

  • WFM cyclus en positionering forecast
  • Theorie van forecast
  • Operationele versus strategische forecast
  • Kwaliteit van je forecast bepalen
  • Analyse van je forecast
  • Data opschonen
  • Forecast methodieken

Module Capaciteitsplanning

  • WFM cyclus en positionering capaciteitsplanning
  • Operationele en strategische capaciteiteplanning
  • Opbouw van je capaciteitsplanning
  • Van reactieve naar pro actieve focus
  • Implementatie vanje capaciteits proces
  • Vergroten van invloed
  • Presenteren van je capaciteitsplan en vaardigheden

Module Plannen en Roosteren

  • WFM cyclus en positionering van roosteren
  • Arbeidstijdenwet
  • CAO
  • Work rules
  • Rooster proces
  • Roosters maken
  • Rooster methodieken
  • Roosteroverdracht
  • Implementatie van je roosterproces
Meer informatie

Module Traffic Management

  • WFM cyclus en positionering traffic
  • Basis op orde
  • Realtime monitoring
  • Overdracht
  • Dagstart
  • Analyse
  • Power of one
  • Simulatiespel
Meer informatie
Bekijk ook onze training WFM voor Management

Modulaire Competentietrainingen

Module Basis Klantcontact

  • Basis op orde
  • De wereld van klantcontact
  • Klantcontact strategieën
  • Klanttevredenheid: (uitstekende) dienstverlening
  • Medewerkerstevredenheid: Wat motiveert mensen
  • Resultaatplannen en A3 denken
  • Value Stream Mapping
  • QM
  • Verspilling
  • Waste reductie: waarde toevoegen

Module Quality Management

  • Implementeren van je kwaliteitsbeleid
  • Items bepalen
  • Onderscheid critical van non- critical componenten
  • Statistische validiteit
  • Samenhang met KTV
  • Coachvaardigheden en persoonlijke ontwikkeling

Module Ontwikkeling Management | teammanagers

  • Team opbouw & ontwikkeling
  • Kpi’s en overlegstructuur
  • De 1 op 1
  • HR cyclus
  • Leiderschap, stijlen en leiding geven
  • Strategische gespreksvoering
  • Continue feedback
  • Correctiegesprek en weerstand
  • Slecht nieuwsgesprek
  • POP gesprek
  • GROW model
  • Beoordelen: hoe doe je dat?

Modules Persoonlijke Ontwikkeling

  • Module Competentie management: van strategie, DNA en kernwaarden naar (ontwikkelen van) succesvol en effectief gedrag
  • Module Assessment: casuïstiek; inzicht op basis van competenties
  • Module Teambuilding & Ontwikkeling
  • Module Verandermanagement

Het Totaalplaatje

De trainingen van StrateX richten zich niet alleen op één functie of één aspect van het werken in een serviceorganisatie. De medewerker is immers onderdeel van een groter geheel. Daarom is het belangrijk dat medewerkers inzien wat hun rol is binnen het geheel.

We besteden aandacht aan zaken als motivatie, werkvormen en autonomie, zodat medewerkers een complete professional kunnen zijn. Ontdek de mogelijkheden van StrateX trainingen en investeer in je mensen en je organisatie. Samen maken we van jouw serviceorganisatie een succes.  

Wij werken voor o.a. deze bedrijven

Klant -ConsumentenbondKlant - Talpa NetworkKlant - Budget ThuisKlant - PolitieKlant  - IKEAKlant - SVBKlant - Enexis NetbeheerKlant - WaternetKlant - TenneTKlant - StedinKlant - EnecoKlant - RIFF

Interesse? Neem direct contact op!

Wil je meer weten over onze trainingen? Neem gerust contact op met Paul Likumahau of Aziza Al Habase om te bespreken wat wij van StrateX voor je kunnen betekenen.

Paul Likumahua

Head of Consultancy Services
paul@stratex.nl

Aziza Al Habase

Business Development Manager
aziza@stratex.nl

In 2017 is StrateX opgericht. We koesteren een bedrijfscultuur van nieuwsgierigheid en maken ruimte voor elk leerproces, zodat we – met onze klanten – voorloper blijven.

Social media

Contact

Bezoekadres:
Crystal Building B
Rivium Boulevard 218
2909 LK Capelle aan den IJssel

info@stratex.nl

+31 85 200 71 93
Bereikbaar op werkdagen van 9 tot 17 uur

Anticipeer op het volgende uur, het huidige jaar en alles daartussenin!

StrateX © 2024. All rights reserved.