Services van StrateX

Wij geloven in het leveren van oplossingen die naadloos aansluiten bij de behoeften van je organisatie. Onze uitgebreide services helpen je bij het optimaliseren van de bedrijfsprocessen en het behalen van je strategische, tactische en operationele doelen. Ontdek hoe wij je kunnen ondersteunen.

Interim personeel van StrateX

Onze Services

Jij bepaalt wat je nodig hebt voor WFM

We bieden een unieke dienst: WFM-as-a-Service (WaaS). Hiermee kunnen zowel kleine en middelgrote organisaties, alsook grote bedrijven profiteren van geavanceerd workforce management. Onze WaaS-dienst biedt een flexibele en schaalbare oplossing voor organisaties die behoefte hebben aan professionele WFM-expertise en -software zonder de noodzaak van een interne afdeling.

WFM'ers - Interim Personeel van StrateX
BI Consultants en Data Analisten StrateX

We helpen je met de professionele ontwikkeling van je medewerkers

Bij StrateX bieden we praktijkgerichte trainingen die zoveel mogelijk op maat worden gemaakt. Dankzij onze uitgebreide ervaring met serviceorganisaties in diverse sectoren kennen we de valkuilen en weten we precies wat een organisatie nodig heeft om medewerkers en hun omgeving te verbeteren. Ontdek onze trainingen en zet de volgende stap in de professionele ontwikkeling van je team.

Reduceer onnodige contacten en houd ruimte voor waardevolle interacties

Wij helpen je de oorzaken van waste contacten te identificeren en aan te pakken. Verhoog hiermee de tevredenheid bij je klanten, verlaag kosten en zorg voor meer werkplezier bij je medewerkers. Samen gaan we voor continu verbeteren voor een maximale impact.

Operations Managers bij StrateX
Teammanagers StrateX

De weg naar beter klantcontact start hier

Onze WFM Scan biedt diepgaand inzicht in uw huidige WFM-processen en identificeert gebieden voor verbetering. Of je nu in de klantenservice, het onderwijs, de zorg of een andere sector actief bent, de WFM Scan is ontworpen om je organisatie te helpen optimaal te presteren.

Krijg inzicht hoe klanten jouw organisatie ervaren

In een wereld waar klanten keuze te over hebben, kan een uitzonderlijke klantervaring het verschil maken. Door Customer Experience Management (CEM) te optimaliseren, krijgt u waardevolle inzichten in wat uw klanten werkelijk waarderen en nodig hebben, waardoor u uw producten en diensten kunt verbeteren. Wij helpen je met onze CX-scan.

Operations Managers bij StrateX

Waarom kiezen voor StrateX als partner?

Wij onderscheiden ons door onze klantgerichte aanpak, diepgaande expertise en continue innovatie. Met onze mensen werken we aan het leveren van de beste oplossingen die uw organisatie helpen groeien. Wij bieden niet alleen interim personeel en advies, maar implementeren ook praktische en duurzame oplossingen en software die direct resultaat opleveren.

We werken o.a. voor deze bedrijven

Klant -RIFFKlant - ANWBKlant - OdidoKlant - PolitieKlant  - Nationale NederlandenKlant - TWB Thuiszorg West-BrabantKlant - ConsumentenbondKlant - IND Immigratie- en NaturalisatiedienstKlant - SanquinKlant - StedinKlant - EnecoKlant - KB nationale bibliotheek

Interesse? Neem direct contact op!

Benieuwd hoe onze service-oplossingen jouw organisatie kunnen versterken? Neem contact op met Antoinette Toet, Paul Likumahua of Aziza Al Habase om te bespreken wat wij van StrateX voor je kunnen betekenen.

Antoinette Toet

Head of Expert Services
antoinette@stratex.nl

Paul Likumahua

Head of Consultancy Services
paul@stratex.nl

Aziza Al Habase

Business Development Manager
aziza@stratex.nl

In 2017 is StrateX opgericht. We koesteren een bedrijfscultuur van nieuwsgierigheid en maken ruimte voor elk leerproces, zodat we – met onze klanten – voorloper blijven.

Social media

Contact

Bezoekadres:
Crystal Building B
Rivium Boulevard 218
2909 LK Capelle aan den IJssel

info@stratex.nl

+31 85 200 71 93
Bereikbaar op werkdagen van 9 tot 17 uur

Anticipeer op het volgende uur, het huidige jaar en alles daartussenin!

StrateX © 2024. All rights reserved.