StrateX
6 maart 2024
Wat in 2017 begon als een ambitieus plan in Nederland, groeit nu verder: StrateX opent een vestiging in België!
Steeds meer toonaangevende organisaties in Nederland kiezen voor de expertise en mensgerichte aanpak van StrateX bij het optimaliseren van hun Customer Care- en WFM-processen. Ook in België groeide de interesse in onze diensten en dat was voor ons hét moment om de stap over de grens te zetten.
Met een lokale en zelfstandige vestiging in België bieden we voortaan onze diensten op maat aan, volledig afgestemd op de unieke dynamiek en behoeften van de Belgische markt.
Sulaiman Tariq, CEO van StrateX Nederland, zegt hierover:
"Wat in 2017 begon als een ambitieus plan in Nederland, groeit nu verder: StrateX opent een vestiging in België! We kijken er enorm naar uit om ook Belgische bedrijven te ondersteunen in hun groei, met dezelfde toewijdingen energie die onze klanten van ons gewend zijn. Dit markeert een spannend nieuw hoofdstuk!"
Gideon van Melle, CEO van StrateX België, voegt toe:
"Na twintig jaar ervaring in Customer Care in België weet ik hoe waardevol de uitwisseling van kennis tussen Nederland en België is. Beide landen hebben unieke kwaliteiten op het gebied van klantcontact en als je die slim combineert, ontstaat er een krachtige mix van efficiëntie en klantgerichtheid. Iedereen wint: de eindklant en onze opdrachtgevers! De eerste klanten hebben zich al bij ons aangesloten en we kijken ernaar uit om samen verder te bouwen aan succes."
Ben je benieuwd wat StrateX voor je organisatie kan betekenen? Contacteer ons dan vrijblijvend en ontdek de mogelijkheden!
Over StrateX
StrateX helpt klantgerichte bedrijven bij het optimaliseren van hun Customer Service. We bieden concrete oplossingen in de vorm van praktische trainingen voor elk niveau, geven concreet advies voor een efficiënte inrichting van Customer Care en WFM en bieden ondersteuning met zowel onze gespecialiseerde professionals als met de door onszelf ontwikkelde WFM-software voor grote en kleine organisaties.
Bij StrateX staan kwaliteit, innovatie en continue verbetering centraal. We investeren maximaal in de ontwikkeling en ondersteuning van onze medewerkers, zodat zij altijd de beste service kunnen leveren. Daarnaast hechten we veel waarde aan uw feedback en suggesties, waarmee we onze dienstverlening voortdurend optimaliseren. Door vooruit te denken en te innoveren, blijven we inspelen op de nieuwste ontwikkelingen in Customer Service. Zo zorgen we ervoor dat we je groei maximaal blijven ondersteunen.