StrateX presenteert whitepaper over het toekomstbestendige klantcontactcenter

StrateX presenteert whitepaper over het toekomstbestendige klantcontactcenter
Geschreven door:

Chav

Datum:

14-06-2023

Het toekomstbestendige klantcontactcenter: via gemotiveerde medewerkers naar tevreden klanten


StrateX, toonaangevend op het gebied van klantenservice-oplossingen, publiceert vandaag het nieuwe whitepaper getiteld 'Het toekomstbestendige Klantcontactcenter: Via gemotiveerde werknemers naar tevreden klanten'. Dit whitepaper biedt inzichten en stappen om een win-win-win situatie te creëren in klantcontactcenters, waar gemotiveerde medewerkers met een passie voor hun vak leiden tot verbeterde klanttevredenheid en een bloeiende business.

Met het whitepaper 'Het Toekomstbestendige Klantcontactcenter: via gemotiveerde werknemers naar tevreden klanten' zet StrateX haar streven voort om de klantenservice-industrie te transformeren. Het whitepaper biedt praktische inzichten en concrete stappen om een win-win-win situatie te creëren, waarin gemotiveerde medewerkers met een passie voor hun vak leiden tot verbeterde klanttevredenheid en een florerende business.

"Het is onze passie om organisaties te helpen excelleren in klantcontact en werkplezier," zegt Paul Likumahua, manager Consulting & Business services van StrateX. "Onze jarenlange ervaring en expertise in deze branche hebben geleid tot een enorme hoeveelheid kennis die we graag delen. Vaak zien we namelijk in meer of mindere mate vergelijkbare uitdagingen bij onze klanten. Het is fijn dat we daar waarde kunnen toevoegen, maar ook wilden we de ervaring die we dagelijks opdoen breder beschikbaar maken, ook buiten de klantcontact branche."

Want hoe je het ook wendt of keert, elke organisatie is onderhevig aan de gevolgen van de meerdere crises waarmee we de afgelopen jaren zijn geconfronteerd, om nog maar te zwijgen over de veranderende werkcultuur van aankomende generaties en technologische ontwikkelingen die van grote invloed zijn op arbeidsomstandigheden in het algemeen en ook zeker specifiek voor de klantcontact industrie. Hoe houden we de menselijke maat? En is dan de klant koning of de medewerker? Chav Houkes, auteur van het whitepaper en business consultant bij StrateX, neemt je mee in haar bevindingen en legt in simpele stappen uit hoe tot het kern-contact model (KCM) te komen. Hiermee kun je de eerste stappen zetten die jouw organisatie brengen tot een mensgerichtere en bloeiende business.

Het whitepaper 'Het Toekomstbestendige Klantcontactcenter: via gemotiveerde werknemers naar tevreden klanten' is nu kosteloos en vrijblijvend beschikbaar via onderstaand formulier. Geïnteresseerden kunnen contact opnemen met StrateX via marketing@stratex.nl om meer te kunnen ontdekken over de diensten en oplossingen van StrateX.

Recente blogartikelen

Punjab Cricket Club landskampioen cricket 2024
De Toekomst van Workforce Management: Werksessie van KSF over WFM, AI en Technologie
De zomervakantie staat voor de deur! Tijdens de vakantieperiode tijdelijk personeel inhuren.

In 2017 is StrateX opgericht. We koesteren een bedrijfscultuur van nieuwsgierigheid en maken ruimte voor elk leerproces, zodat we – met onze klanten – voorloper blijven.

Social media

Contact

Bezoekadres:
Crystal Building B
Rivium Boulevard 218
2909 LK Capelle aan den IJssel

info@stratex.nl

+31 85 200 71 93
Bereikbaar op werkdagen van 9 tot 17 uur

Anticipeer op het volgende uur, het huidige jaar en alles daartussenin!

StrateX © 2024. All rights reserved.